Stan, manekin pracujący przy testach zderzeniowych samochodów Toyoty, musi poszukać sobie innego zajęcia. Samochody Toyoty są tak bezpieczne, że bohater już nie jest potrzebny. Wszystko przez Toyota Safety Sense.
Toyota USA zaprezentowała nową reklamę, z której możemy się dowiedzieć o ciężkim losie manekinów, odkąd w samochodach pojawiły się systemy bezpieczeństwa czynnego. W fabule spotu układy zapobiegające kolizjom sprawiły, że testy zderzeniowe przestały być potrzebne, dlatego bohaterowie muszą odnaleźć na nowo cel w życiu.
Zabawny klip Toyoty pokazuje przy okazji sposób działania systemów bezpieczeństwa czynnego Toyoty – systemu zapobiegania zderzeniu z poprzedzającym samochodem z funkcją automatycznego hamowania, systemu ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, który kieruje samochód z powrotem na właściwy tor jazdy, oraz automatycznych świateł drogowych, które przełączają światła drogowe i mijania, kiedy kamera zauważy światła poprzedzającego lub nadjeżdżającego samochodu, i przywraca tzw. długie światła, gdy warunki na to pozwalają. W pakiecie Toyota Safety Sense znajduje się także układ rozpoznający wybrane znaki drogowe, które są wyświetlane na ekranie ciekłokrystalicznym na tablicy rozdzielczej, oraz aktywny tempomat, dostosowujący prędkość samochodu do poprzedzającego pojazdu. Działanie systemu opiera się na współpracy kamery i lasera lub bardziej precyzyjnego radaru o zwiększonym zasięgu.