Przełomowy model C-HR przebojem pojawił się na rynku crossoverów i podbił serca nie tylko kierowców, ale również celebrytów i influencerów. Z okazji jego przedpremierowego pokazu, który odbył się we wrześniu ub. r. na stadionie Legii, dealer Toyota Marki / Żerań zorganizował konkurs „Rok z Toyotą C-HR”. Dzisiaj znamy już jego zwycięzców.

„Nagrodą w organizowanym przez nas konkursie była Toyota C-HR, którą laureaci będą użytkować przez cały najbliższy rok. Zadanie polegało na przygotowaniu hasła reklamującego ten model. W poszczególnych etapach komisja konkursowa wyłoniła najpierw sto najlepszych prac, potem pięćdziesiąt i w ten sposób doszliśmy do finału. Zwycięska praca była napisana w formie wierszyka – wyjaśnia Michał Beczkowicz, Toyota Marki / Żerań. – Gdy poznaliśmy jej autorów, okazało się, że są nimi młodzi ludzie, którzy w tym roku planują wziąć ślub. Tym bardziej cieszymy się, że będą mieli okazję przebyć pierwszy odcinek nowej drogi życia za kierownicą wyjątkowego modelu CH-R”.

Toyota C-HR to drugi po Priusie samochód zbudowany na platformie TNGA, której model zawdzięcza nisko położony środek ciężkości i bardzo sztywną, wzmocnioną konstrukcję. Auto prowadzi się precyzyjnie i stabilnie, jak samochód kompaktowy, dając ogromną radość z jazdy. Zwycięzcy konkursu otrzymali model C-HR wyposażony w napęd hybrydowy o mocy 122 KM.

„W przygotowanym przez nas wierszyku opisaliśmy charakterystyczne elementy samochodu oraz jego zalety, więc wcześniej musiałam poznać ten model. Zagłębiliśmy się w sprawy techniczne Toyoty C-HR i odbyliśmy jazdę próbną” – dodają Asia i Daniel, którzy zajęli pierwsze miejsce w konkursie.

Od rozpoczęcia przedsprzedaży we wrześniu 2016 roku polscy klienci złożyli ponad 3 000 zamówień na nowego crossovera. W lutym 2017 roku zarejestrowano w Polsce 723 egzemplarze Toyoty C-HR. Od stycznia, kiedy odbyła się premiera modelu, C-HR zanotował 1376 rejestracji, od razu zapewniając sobie 16-procentowy udział w swoim segmencie. Wersję hybrydową wybiera 82 procent nabywców nowego crossovera.

Twórcy Toyoty C-HR postawili na nowoczesny, wyrazisty design. Zgodnie z koncepcją „Sensual Speed-Cross” stylistyka nadwozia nawiązuje do szlifowanego diamentu. Samochód ma 4360 mm długości, 1795 mm szerokości i 1555 mm wysokości (w wersji hybrydowej). Rozstaw osi wynosi aż 2640 mm – tylko o 2 cm mniej niż w rodzinnym SUV-ie RAV4. Duża odległość między osiami pozwoliła wygospodarować zaskakująco przestronne wnętrze oraz stworzyć atrakcyjną bryłę auta.