Amerykańscy właściciele samochodów Toyoty ozdabiają swoje auta plakietkami z wymyślonymi przez siebie pseudonimami, którymi prywatnie nazywają auta. Toyota USA uruchomiła akcję More Than A Car.

Kierowcy kochają swoje samochody i dlatego często nadają im nieformalne nazwy – pieszczotliwe lub w inny sposób odzwierciedlające emocjonalne przywiązanie kierowcy do własnych czterech kółek. Toyota o tym wie, dlatego już po raz trzeci zorganizowała akcję More Than A Car (Więcej niż samochód). Właściciele samochodów marki mogą zademonstrować, jak ważny jest dla nich ich samochód, zamawiając plakietkę z wymyślonym przez siebie imieniem dla swojego auta. Toyota USA uruchomiła w tym celu specjalną stronę http://www.masqueunauto.com./en/ Trójwymiarowe metalowe plakietki zostaną dostarczone właścicielowi bez żadnych opłat.

W dotychczasowych dwóch edycjach akcji takie tabliczki zamówiło 150 000 osób. Wielu z nich przy okazji opisało historię, jaka się kryje za wybraną nazwą, i podzieliło się zdjęciami ozdobionego samochodu na Twitterze. Kiedy akcja More Than A Car wystartowała po raz pierwszy w 2014 roku, zaowocowała największą kumulacją treści pochodzących od użytkowników w historii kanałów społecznościowych Toyoty w USA. Akcja cieszy się wyjątkowym powodzeniem wśród hiszpańskojęzycznych mieszkańców Stanów Zjednoczonych. W tej grupie klientów Toyota zajmuje 1 miejsce pod względem sprzedaży nieprzerwanie od 12 lat.

 

Źródło:
http://pressroom.toyota.com