W najbliższy weekend oczy całego golfowego świata będą skierowane na Southampton w amerykańskim stanie Nowy Jork. Właśnie tam, w luksusowym klubie Shinnecock Hills od 14 do 17 czerwca będzie odbywać się 118. edycja jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych turniejów golfowych – U.S. Open Championship. Już po raz dwunasty z rzędu partnerem imprezy jest Lexus. Na miejscu nie zabraknie więc najnowszych samochodów marki, a także dodatkowych atrakcji zapewnionych przez japońskiego producenta.
Lexus ES – z salonu samochodowego na pole golfowe
W czasie imprezy Lexus zapewni prawie 350 samochodów dla zawodników, organizatorów i gości. Japońska marka wystawi również egzemplarze pokazowe. Wśród nich znajdzie się przede wszystkim najnowszy Lexus ES – luksusowy sedan, którego premiera miała miejsce niespełna dwa miesiące temu na Salonie Samochodowym w Pekinie. Obok niego stanie miejski crossover UX oparty na nowej platformie Global Architecture – Compact, zapewniającej wyjątkową sztywność nadwozia. Na miejscu nie zabraknie również flagowej limuzyny LS 500 w wersji F SPORT oraz grand tourera LC 500 z silnikiem V8 pod maską. Warto dodać, że Lexus LS transportował wcześniej trofeum U.S. Open w czasie 61-dniowego tournée po okolicznych stanach, które zapowiadało to wielkie wydarzenie.
Atrakcje dla kibiców
Zainteresowanie kibiców przyciągnie również strefa Lexus Performance Experience. Przez cały weekend kibice golfa będą mogli doświadczyć różnych atrakcji przygotowanych przez japońskiego producenta. Jedną z nich będzie Lexus VR Experience, wirtualna prezentacja dostarczająca prawdziwych sportowych emocji. Wystarczy zasiąść w fotelu wyścigowego, 467-konnego Lexusa RC F i wyruszyć razem z zawodowym kierowcą w wirtualną jazdę po torze. Fani będą mogli również wziąć udział w wyzwaniu Lexus Hole-in-One Challenge. Osoba, która wykaże się największą precyzją i trafi do repliki słynnego siódmego dołka w Shinnecock Hills, wygra dwuletni wynajem nowego, 7-miejscowego Lexusa RX 350L. Nie zabraknie również okazji do zdobycia autografów gwiazd golfa czy zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia z pucharem U.S. Open.
Współpraca Lexusa i USGA
Lexus jest pierwszą i jedyną marką motoryzacyjną w historii United States Golf Association, z którą to stowarzyszenie nawiązało współpracę. Japoński producent dostarcza oficjalne samochody podczas rozgrywek U.S. Open, U.S. Women’s Open, U.S. Senior Open, U.S. Senior Women’s Open i U.S. Amateur Championship. Z marką Lexus współpracują również aktywni gracze i legendy golfa. Obecnie wśród Lexus Golf Ambassadors znajdują się Jason Day, Patrick Cantlay, Charles Howell III, Wesley Bryan, Jamie Sadlowski, Lydia Ko, Annika Sörenstam, Natalie Gulbis, Johnny Miller, Peter Jacobsen, Mark O’Meara i Mark Pfeil.
„Wieloletnia współpraca z USGA i jej turniejami sprawia, że zapewniamy naszym klientom i fanom doświadczenia klasy premium w czasie U.S. Open, jednocześnie komunikując się z nimi w wyjątkowy sposób” – podsumował 12 lat współpracy Greg Kitzens, główny menadżer ds. marketingu amerykańskiego Lexusa.