Na sklepowe półki trafiła właśnie długowyczekiwana gra legendarnej serii Gran Turismo - Gran Turismo Sport. Twórcy tytułu poświęconego wyścigom samochodowym nawiązali współpracę ze szwajcarską firmą TAG Heuer. Po raz pierwszy w historii gra wideo została powiązana z marką prestiżowych zegarków.

 

Oficjalna prezentacja tytułu odbyła się 16 października we włoskiej Modenie. Przed publicznością składającą się z 200 przedstawicieli mediów grę zaprezentował Kazunori Yamauchi, wiceprezydent Sony Interactive Entertainment i szef Polyphony Digital, biura odpowiedzialnego za jej opracowanie.

Dziennikarze mieli okazję wzięcia udziału w wirtualnej rozgrywce, a także przejechania się autami producentów występujących w grze po terenie obiektu Autodromo di Modena.

Logo TAG Heuer będzie towarzyszyło graczom w czasie wyścigów sponsorowanych przez markę, widoczne na samochodach, bilbordach i bandach wokół toru, a także w czasie wyświetlania wyników i pomiarów czasu. Ponadto uczestnicy rozgrywki będą mogli odwiedzić wirtualne muzeum, w którym zapoznają się m.in. z historią marki TAG Heuer i motorsportu. Przewidziano także oddzielny dział gry prezentujący ofertę firmy.

Połączenie sił marki TAG Heuer i twórców gry Gran Turismo można śmiało nazwać współpracą legend. Szwajcarski producent zegarków jest od dekad związany ze sportami motorowymi, towarzyszył karierom tak wielkich postaci jak Steve McQueen czy Ayrton Senna. Gran Turismo to jeden z najpopularniejszych tytułów w historii gier wideo. W ciągu 20 lat istnienia serii sprzedaż jej kolejnych odsłon wyniosła łącznie niemal 78 milionów kopii.