Przed rozpoczęciem masowej produkcji, nowe coupé Lexusa przechodzi wciąż intensywne próby w różnych warunkach, mające na celu ostateczną optymalizację parametrów. Kilka dni temu Lexus LC 500 został sfilmowany na słynnym niemieckim torze Nürburgring.
Na opublikowanym na YouTube filmie widać pięknego, czerwonego Lexusa LC 500, sprawnie pokonującego zakręty trudnego toru. Widok naprawdę piękny, jednak warto posłuchać niepowtarzalnego gangu silnika LC 500 – coupé Lexusa wyróżnia się spośród nowych aut tej klasy zastosowaniem potężnego silnika wolnossącego, podczas gdy większość konkurencji dawno padła ofiarą downsizingu i musi posiłkować się turbodoładowaniem. Widlasta ósemka o mocy 477,5 KM i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm rozpędza Lexusa LC 500 od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy.
Flagowe coupé Lexusa, zbudowane na nowej platformie GA-L, trafi do klientów wiosną przyszłego roku w dwóch wersjach silnikowych. Hybrydowy Lexus LC 500h będzie dostępny z nową jednostką Multi Stage Hybrid System wyposażoną w 3,5-litrowy silnik V6 i dwa silniki elektryczne, zaś Lexusa LC 500 napędzać będzie pięciolitrowy silnik V8 z zastosowaną po raz pierwszy w samochodzie luksusowym 10-biegową przekładnią automatyczną.