Jak trafić klipem reklamowym do inteligentnych odbiorców? Zbudować przekaz na pozytywnych uczuciach, wprawić w wibracje poczucie humoru i szybko zakończyć niespodzianką. Taki właśnie jest nowy, 30-sekundowy film reklamujący Lexusa NX.
W centrum wielkiego miasta błękitny Lexus NX unoszony maleńkimi śmigiełkami odrywa się od ziemi i ulatuje wśród wieżowców. Widząc to, mały chłopiec krzyczy „Gońmy go!” i wskakuje na tylne siedzenie takiego samego Lexusa NX 300h. Kierowca – zaczynamy się domyślać, kim może być – włącza sportowy tryb jazdy i rusza w pogoń. Zwinna hybryda z napędem o mocy 197 KM przeciska się wąskimi uliczkami, zgrabnie omijając przeszkody, na szerszych alejach błyskawicznie się rozpędza, sprawnie pokonując zakręty. Pościg dobiega końca i... zobaczcie sami!
Skonstruowany z myślą o młodych duchem kierowcach kompaktowy crossover Lexus NX należy do najpopularniejszych modeli japońskiego producenta samochodów luksusowych. W Polsce dostępny jest w wersji NX200t z turbodoładowanym, dwulitrowym silnikiem benzynowym o mocy 238 KM, zapewniającym przyspieszenie 0-100 km/h w 7,1 s, prędkość maksymalną 200 km/h i średnie zużycie paliwa 7,9 l / 100 km oraz hybrydowej wersji NX 300h z oszczędną i dynamiczną jednostką napędową o mocy 197 KM.
Żródło: