Wkrótce do polskich salonów zwita nowy Lexus RX. A Japończycy już mają dla odświeżonego SUV-a specjalny pakiet tuningowy. Rodzimy oddział Toyota Racing Development przygotował zarówno elementy modyfikujące wygląd, jak i właściwości jezdne auta. Wśród nich znalazły się felgi o imponującej średnicy aż 22-cali!

22 cale kutego aluminium
Stylistyce Lexusa RX trudno odmówić odwagi i wyrazistości. Ale z nowym body kitem przygotowanym przez TRD Japan samochód zyskuje jeszcze ostrzejsze rysy. Pakiet składa się z przedniego spoilera, nakładek na progi i błotniki oraz tylnego dyfuzora. Wspomniane elementy optycznie obniżają auto - nowe progi zmniejszają prześwit aż o 80 mm.


Dodatkowo zamówić można sportowe końcówki wydechu o średnicy 85 mm, a także 21- lub aż 22-calowe wieloramienne obręcze z kutego aluminium. Na tym lista dodatków od TRD się nie kończy. Japoński warsztat związany z Toyotą przygotował również pakiet sportowych amortyzatorów.


Cena tuningu
Elementy stworzono dla Lexusa RX w wersji F Sport. Body kit wyceniono na 650 tysięcy jenów, czyli ponad 24 tysięcy złotych. Zaś sportowe końcówki wydechu kosztują 285 tysięcy jenów - 10,7 tysiąca złotych. Za potężną aluminiową felgę trzeba zapłacić 162,5 tysiąca jenów, co równa się ponad sześciu tysiącom złotych. A pakiet amortyzatorów to wydatek równych 100 tysięcy jenów, czyli 3,7 tysiąca złotych.


Co nowego w Lexusie RX?
Nowa wersja najpopularniejszego modelu w historii Lexusa wprowadza wiele ciekawych innowacji. Poza zmodyfikowaną stylistyką auto otrzymało nowy układ świateł adaptacyjnych BladeScan AHS z ruchomymi zwierciadłami, najnowszy pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System + drugiej generacji, a także system multimedialny z obsługą standardów Apple CarPlay i Android Auto.