W lipcu Lexus sprzedał w USA 28902 samochody – więcej, niż każda z wielkich niemieckich marek w segmencie premium.
Lipcowy wynik sprzedaży Lexusa jest o 7,8 procenta lepszy, niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Widoczna jest kontynuacja trwającego od dawna trendu – za wzrost odpowiadają przede wszystkim samochody klasy SUV. Każdy z modeli tego segmentu (NX, RX, GX, LX) odnotował dwucyfrowe zwiększenie sprzedaży, a lider – popularny Lexus NX – aż 19,9%. Niemal wszystkie pozostałe auta (sedany i coupe) sprzedawały się gorzej, niż rok temu. Wyjątkiem jest nieobecny w Polsce sedan Lexus ES, który odnotował wzrost sprzedaży aż o 25,6 procenta. Statystyce wymyka się nowe flagowe coupe Lexus LC, którego sprzedaż dopiero się rozpoczęła (w ciągu kilku tygodni klientom dostarczono już 1158 egzemplarzy) oraz flagowa limuzyna Lexus LS, której piąta generacja wkrótce wejdzie na rynek.
Ze sprzedażą 28902 samochodów Lexus wysunął się przed swych największych konkurentów w segmencie premium – Mercedes sprzedał w lipcu w USA 25909 aut, BMW – 21965, a Audi – 18824 pojazdów.