Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu nowego flagowego coupé Lexus LC.

TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego dla Lexusa LC 500 i LC 500h w trzech wariantach: przygotowane do lakierowania, malowane w kolorze nadwozia oraz Black Edition z czarnymi akcentami, ciekawie kontrastującymi z kolorem karoserii. Przedni spojler będzie kosztował 1240 USD (ok. 4920 zł), nakładki progów 975 USD (ok. 3850 zł), tylny dyfuzor i spojlery boczne 1240 USD (ok. 4920 zł), zaś tylny spojler 800 USD (ok. 3170 zł). Ceny elementów przygotowanych do lakierowania są nieco niższe. Za komplet 21-calowych, kutych felg ze stopów lekkich w komplecie z zestawem śrub trzeba zapłacić 6070 USD (ok. 24060 zł).

Według producenta, montaż przedniego spojlera, podobnie jak nakładek progów, zajmuje 3 godziny, tylnego dyfuzora i spojlerów bocznych – 2 godziny, a tylnego spojlera – godzinę. Elementy, które będzie można zamawiać u dealerów Lexusa, objęte są trzyletnią gwarancją, licząc od dnia zamontowania na pojeździe.

Lexus LC produkowany jest w dwóch wersjach silnikowych. Hybrydowy Lexus LC 500h wykorzystuje 24-zaworowy, 3,5 litrowy silnik V6 8GR-FXS o mocy 299 KM przy 6600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 348 Nm przy 4900 obr./min współpracujący z silnikiem elektrycznym. Napęd modelu LC 500 stanowi pięciolitrowy, wolnossący silnik o mocy 477,5 KM przy 7100 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 4800 obr./min, współpracujący z dziesięciobiegową przekładnią automatyczną o czasach przełączania biegów porównywalnych ze skrzyniami dwusprzęgłowymi.