Lexus zajął pierwsze miejsce wśród marek luksusowych w przeprowadzonym przez firmę analityczną J.D. Power badaniu zadowolenia klientów 2017 Customer Service Index (CSI). Japoński producent aut klasy premium zajmuje najwyższą pozycję w tym rankingu już po raz 17.
Badanie CSI ocenia zadowolenie posiadaczy samochodów w wieku od roku do pięciu lat z obsługi związanej z przeglądami i naprawami, wykonywanymi w autoryzowanych salonach i niezależnych zakładach serwisowych. Lexus uzyskał łącznie 874 punkty z 1000 możliwych, 15 punktów powyżej średniej dla segmentu. Był to również najwyższy wynik we wszystkich segmentach.
– „Lexus dba o zapewnienie klientom zadowolenia z jazdy i posiadania samochodów, uwzględniając ich potrzeby zarówno w momencie zakupu, jak i wielu lat eksploatacji” – mówi Jeff Bracken, wiceprezes i dyrektor generalny grupy Lexus – „Jakość obsługi jest jednym z filarów naszej marki i jesteśmy dumni, że efekty starań naszych dealerów przekraczają oczekiwania klientów”.
Badanie zostało przeprowadzone między październikiem a grudniem 2016 r. Lexus zajmował już pierwsze miejsce w rankingu J.D. Power CSI w latach 1991-1995, 1997-2001, 2006 oraz 2009-2013.