Lexus po raz kolejny zadziwił świat artystów i celebrytów – tym razem w Londynie. Japońska marka wraz z gwiazdą Hollywood, Judem Law, stworzyła jedyny w swoim rodzaju improwizowany happening, relacjonowany na żywo w internetowym streamingu. Znany aktor wybrał się za kierownicą luksusowego SUV-a RX do artystycznej dzielnicy Soho i odwiedził najsłynniejsze kluby w Londynie. Gwiazdor nie miał zaplanowanej trasy, lecz poruszał się według decyzji internetowej publiczności, która na żywo głosowała, gdzie Law ma się udać w danym momencie.

Aktor zaczął wieczór w klubie kabaretowym The Box, gdzie został zaproszony na scenę. Ogłosił, że przez następne 45 minut decyzje za niego podejmują widzowie na całym świecie, którzy mają możliwość decydowania o dalszych poczynaniach aktora, głosując za alternatywnymi wersjami scenariusza. Po zejściu ze sceny Jude Law podążał za wariantami scenariusza wybieranymi w internetowym głosowaniu przez swoich fanów na całym świecie. Jego zadaniem było skompletować zespół artystów do występu przed publicznością na żywo.

Pierwszym celem podróży za kierownicą Lexusa RX okazała się restauracja Zima, gdzie aktor zjadł kolację z artystką, którą zaprosił do wspólnego występu, a także przywitał się z mistrzem kuchni i prezenterem telewizyjnym, Aleksiejem Ziminem. Potem przeniósł się do klubu jazzowego kompozytora Ronniego Scotta, a następnie w hiszpańskiej części dzielnicy spotkał grafika Jorge Rodrigueza-Garcię.

Na wielki finał grupa powróciła do The Box, gdzie dołączyła do nich piosenkarka Laura Mvula. Artyści wykonali na scenie jej najnowszy przebój, Overcome. Tak właśnie wygląda życie z klasą w stylu Life RX – pełnym przygód, ekscytujących wydarzeń i wspaniałych doświadczeń.

„Kilka miesięcy temu razem z Jude’em stworzyliśmy bezprecedensowe wydarzenie teatralne z okazji premiery Lexusa RX. Widzowie byli zachwyceni. Całkowicie podważyliśmy konwencjonalne podejście do organizowania tego typu imprez, tworząc coś unikatowego. Po tym wydarzeniu stanęliśmy przed kluczowym pytaniem – co dalej? Jude dzieli nasze zamiłowanie do innowacji i nie brakuje mu odwagi, by realizować pionierskie projekty. Dlatego teraz wspólnie zrealizowaliśmy kolejne niezwykłe wydarzenie” – skomentował Spiros Fotinos, szef marketingu Lexus Europe.