Już ósmy sezon z rzędu luksusowa japońska marka bierze udział w prestiżowym wydarzeniu świata mody New York Fashion Week – nie tylko jako sponsor, ale i uczestnik pokazów.
Nowojorski Tydzień Mody uznawany jest za najważniejszą imprezę amerykańskiej haute couture, wyznaczającą trendy na nadchodzące miesiące. Lexus dba, aby podróż w krainę mody odbywała się w komfortowej, ekskluzywnej atmosferze i dostarczyła gościom wyjątkowych wrażeń. Podczas wrześniowej edycji NYFW firma udostępniła flotę 90 samochodów, które zapewniały przedstawicielom branżowej elity transport pomiędzy różnymi punktami miasta.
21 z niemal setki lśniących nowością Lexusów zyskało niepowtarzalną stylizację, przygotowaną przez wybitnych młodych projektantów z grupy MADE. Grafiki drukowane na folii, którą oklejono samochody, stworzyli m.in. Adam Selman, The Blonds, Brock Collection oraz 69, a także wpływowy nowojorski designer Alexander Wang.
Podobne przedsięwzięcie wraz z Lexusem przygotowała już zimą designerska marka Jeremy Scott, ozdabiając samochody motywami ze swych kolekcji prezentowanych na wybiegu NYFW – tak udekorowane auta przyciągały wzrok tłumów na ulicach Big Apple, co znalazło szerokie odbicie w portalach społecznościowych.
W przerwach między pokazami, gwiazdy mody korzystały z chwil odpoczynku w komfortowym Lexus Lounge, którego ekskluzywne wnętrze zaprojektował Kelley Carter, czerpiąc inspirację z wnętrz samochodów Lexusa.